فاصله تهران تا شهرهای  اهواز و مشهد




 

فاصله تهران تا اهواز و مشهد

بلیط ارزان هواپیما سام سیر

 

فاصله تهران تا شهرهای اهواز و مشهد چقدر است؟؟

 

مردم ایران معمولا در فصل تابستان، عید و تعطیلات رسمی بین سال، برای داشتن یک سفر دل‏انگیز برنامه ریزی میکنند. انتخاب شهر مقصد مناسب یکی از مهمترین مسائل برای چیدن برنامه سفر است. حال اگر مقصد انتخابی شما اهواز یا مشهد است در این مقاله با ما همراه باشید. چراکه ما در این مقاله میخواهیم به فاصله زمانی بین تهران تا شهرهای اهواز و مشهد بپردازیم. تا مسافران عزیز از اختلاف زمانی پرواز داخلی با وسایل نقلیه زمینی آگاه شوند.

 

شهر مبدا: تهران – شهر مقصد : اهواز

 

معمولا مسافران برای سفر به اهواز فصول سرد سال را درنظر میگیرند. چراکه اهواز دارای آب و هوای گرمسیری است و سفر در فصول پاییز و زمستان میتواند بسیار لذت بخش باشد.

 شهر اهواز در شب بیدار است و مغازه ها و رستوران ها و ... تا دیروقت باز هستند. یکی از قشنگترین خاطرات مسافران مربوط به شب های زیبای اهواز میباشد. پس به هنگام سفر به اهواز از شب‏ گردی در این شهر غافل نشوید.

از مکان های دیدنی این شهر میتوان به پل معلق، پل سیاه، پل طبیعت، کلیسای سورت مسروپ، خانه ماپار، کاروانسرای معین التجار، آرامگاه علی بن مهزیار اهوازی، دانشکده سه گوش، موزه هنرهای معاصر اهواز، بازار لشکر آباد، بازار عبدالحمید، موزه خراطی و رود کارون اشاره کرد.

فاصله زمینی تهران تا اهواز 834 کیلومتر است. اگر به هر دلیلی علاقه به سفر با پرواز داخلی و قطار ندارید میتوانید با طی 10 ساعت به شهر زیبای اهواز برسید.

اگر هم قصد سفر به شهر اهواز با قطار را دارید باید بدانید که باید 14 ساعت را در قطار سپری کنید.

به دلیل زیاد بودن ساعات سفر زمینی پیشنهاد ما به شما خرید بلیط ارزان هواپیما داخلی به مقصد اهواز است. با بلیط داخلی اهواز تنها 01:00 در پرواز خواهید بود و سپس میتوانید بدون خستگی به گشت و گذار در اهواز بپردازید.

اگر قصد خرید بلیط ارزان هواپیما داخلی با قیمت ارزان تر را دارید میتوانید با ترفندهایی بلیط داخلی ارزان تهیه کنید.

در صورتیکه به هر دلیلی تمایل به داشتن پرواز داخلی ندارید پیشنهاد ما به شما تهیه بلیط قطار است. چراکه میزان خستگی مسافران در اتوموبیل شخصی به نسبت قطار بیشتر است.

لازم به ذکر است که همیشه در سفرهای طولانی خرید بلیط ارزان هواپیما داخلی بهترین گزینه محسوب میشود چرا که به دلیل محدود بودن زمان تعطیلات بهتر است تا زمان خود را بیشتر در شهر مقصد بگذرانید تا در جاده ها. از طرفی سفر با بلیط داخلی کیفیت سفر را بالا میبرد و سبب میشود تا مسافران در مقصد احساس سرحالی بیشتری کنند.

 

شهر مبدا: تهران – شهر مقصد : مشهد

 

هر ساله تعداد زیادی از مسافران در تمام فصول سال راهی مشهد میشوند. فضای معنوی حرم امام رضا سبب شده تا مسافران با داشتن حتی دو روز مرخصی در فصول سرد و گرم سال برای سفر به مشهد برنامه بچینند.

مسافران علاوه بر زیارت حرم امام رضا میتوانند از مکان های دیدنی مقبره شیخ بهایی، مدرسه عباسقلی خان مشهد، گنبد خشتی، گنبد سبز، پیر پالاندوز، آرامگاه نادر، خواجه مراد، خواجه اباصلت، آرامگاه فردوسی، بنای هارونیه، پارک جنگلی وکیل آباد و... دیدن کنند.

فاصله تهران تا مشهد 888 کیلومتر است. برای سفر با اتوموبیل شخصی و یا اتوبوس باید حدودا 09:40 را در جاده سپری کنید. به دلیل زیاد بودن مسافت انتخاب اتوبوس مناسب نیست چراکه ممکن است به هنگام رسیدن به مقصد به دلیل نشستن طولانی بر روی صندلی احساس کوفتگی و خستگی داشته باشید.

برای سفر به مشهد با قطار که یکی از رایج ترین روش ها در سالیان سال است باید حدودا 10:00 را در قطار باشید.

اگر هم قصد خرید بلیط ارزان هواپیما داخلی به مقصد مشهد مقدس را دارید باید بدانید که تنها با گذراندن 01:25 در پرواز داخلی به مقصد خواهید رسید. شاید بلیط داخلی هزینه سفر شما را بالا ببرد اما قطعا با داشتن پرواز داخلی به مشهد از سفر خود لذت بیشتری خواهید برد.

 



نظرتان را بنویسید







منو